IP-TV, kas strādā!

by

Internetos parādījušies vairāki raksti ar linkiem uz dažādām televīzijām, kas tiek strīmotas netā. Kaut kādi 3 vai 5 dažādi kanāli. Eh, sviests, vismaz man negāja, bet tāpēc jau nav jāskumst 🙂 Ir kaut kas daudz, daudz labāks.

Šis saits piedāvā gan savu “IP-TV pleijeri” (kurš izmanto VLC kodekus), gan kanālu listi. Vai mums vajag gļučīgu pleijeri, kurš automātiski instalē “Internet explorer toolbar” (wtf? kāds izmanto IE? ), kura instalācijas valoda neatbilst manai sistēmas lokālei (aha, krievu-ēģiptiešu hieroglifi)? Nav vajadzīgs, tāpēc paņemsim tikai kanālu listi. Pieejamie kanāli (gan izskatās, ka krievu provaideris):

Šī ir mana custom liste, jo sākumlistē bija daudz kanālu, kuru nosaukumi parādās kā “???” utml. Šeit pieejama pilnā liste. Ja kādam vajadzīga custom liste, piesakās komentāros. Nav bēda izveidot arī pašam savu custom listi, kaut tai pašā VLC, un noseivot.

Dažiem kanāliem, kuri ir krieviski default’ā, ir iespējams mainīt skaņu celiņu uz anglisko. Latviešu kanāli, protams, ir latviski 😀

Divas pamācību bildes, kā uz VLC atvērt pilno kanālu listi. Un par to skaņu, nr.2.

Aiziet!

Birkas: , , , , , , , , , , ,

61 komentārs to “IP-TV, kas strādā!”

  1. piu Says:

    o_0 Un točna strādā!!!

  2. Cukurgalva Says:

    vēl par vienu labu resursu mazāk 😦
    PALDIES, Simply! 😦

  3. SVILPE Says:

    Epte, danke!
    Iet no visiem ISP. 😀

  4. Simply Says:

    Man ir pamatotas aizdomas, ka serveris pasākumam neatrodas Latvijā, kas nozīmē vismaz kaut kādu brīvību; otrs – strādā jau kopš ~2006. gada.

  5. BlackHalt Says:

    Interesanti, interesanti. Kur Tu tādu lapu izrāvi?

    Man pat uz Ubuntu ar VLC viss strādā 🙂

    • Simply Says:

      Hmm, par Latvijas kanāliem maza bēda, tie jau aug kā sēnes, jāgaida kamēr būs kaut kas publisks un oficiāls Latvijas kanālu ziņā. Un labas kvalitātes.

      Lapu ierādīja jaunieši, kas pārzina krievisko informācijas telpu, kaut kā tā 🙂

  6. SVILPE Says:

    Man pat uz Ubuntu ar VLC viss strādā 🙂

    Pat zivs, tupenis, mani uzslavēja un atzina par labu esam:

    [14:33] epte, SVILPE|chiekRUK tas ir labs

  7. analgiins Says:

    tiešām vajag LV ip adresi? man anglijā met ārā tādu paziņojumu

  8. mrh Says:

    LOL, labs beidzot +3 tv6 tv3 @ PC! thx

  9. BlackHalt Says:

    Simply, varbūt ir vērts no šī raksta izņemt saites un uzrakstīt vēl vienu rakstu, kas būtu aizsargāts ar paroli?

    Un tur tās saites?

    Tāpat Tev šim rakstam būs labs SEO 😉

  10. Lonis Says:

    Es nesaprotu kā var piesleegt to TV.
    kāds nevar detalizēti pastāstīt kas man jādara lai skatītos tos kanālus?

  11. Lonis Says:

    varbūt kāds uz e-pastu var uzrakstīt kā to panākt?
    kā kstīties to TV?
    edijspo@inbox.lv

  12. Artx Says:

    Ai ai…saites iekritušas ķeššā… 😀
    Pleilisti saglabā utf-8, nebūs ķeburu (ja pareizi izdarīsi).

  13. qweqwe Says:

    Nu paldies… tā jau gļučīja un tagad ar papildus N simtiem jūzeru (kur katrs rija 3mbit) noteikti ies vēl labāk…

  14. free Says:

    Vai ir iespējams panākt, lai rādītu arī ārzemēs? Man rāda, ka piejams tikai ar LV ip adresēm.

  15. BlackHalt Says:

    Kurš drīkstēs uzzināt paroli? 😉

    • Simply Says:

      Tie, kas tiešām gribēs, atradīs kā uzzināt (jau atrada daži), galvenais, lai visādiem televīziju provaideriem un garāmgājējiem nekniešas 🙂

  16. zivs Says:

    Nedaudz ieripinot kontos naudiņas būtu iespējams tikt pie paroles 4 cilvēkiem?

  17. bertons Says:

    Laikam izbeidzaas pasaakums “:*****(((((

  18. Toms Says:

    Kā savest kārtībā, lai playliste būtu “normālā” valodā, nevis ar ķeburiem?

  19. Juris Says:

    Es gribētu zināt, kur var dabūt pleiilisti… ja kāds var, atsūtat, vai pastāstiet kur var lejuplādēt.

  20. Simply Says:

    Beidzās. Vai arī pārslodze.

  21. Toms Says:

    Nekas nebeidzās. Pagaidām pieejams tikai balticom klietiem. Aizpūtu meilu autoram, kas pa vainu. Gaidu atbildi.

  22. Simply Says:

    Maybe tā bija Balticom akcija klientu piesaistei, nezinu.

    Pašlaik strādā tikai viens kanāls – OETV, kurš strīmojas no cita servera šķiet: http://bit.ly/b6bY4I

    Papildināts – tie, kas te grib mani lamāt – paši idiņi – kad jums iedod kanālus, ak, visi priecīgi, kā piegriež – ak, nu nafig te liki. Un, ja paši kaut ko rubītu, sākumā noskaidrotu, ka šī nav ne pirmā vieta, kur šie kanāli tiek publicēti, ne arī populārākā. Tas bija laika jautājums.

  23. _Mo3_ Says:

    hah, nu haļavu sanāca pabaudīt 2vas dienas 😀

  24. 1R3 Says:

    Vai tiesa, ka lietojot wifi šis joks nestrādā?

  25. Aldis Says:

    Vēl jau bij Internet Pasaules joks tāds pats… 🙂 Tagad nekas nestrādā, palieku pie tā paša – LTV, LTV7, LNT un TV5… lattelecom klientiem! 🙂

  26. robezhs Says:

    kur ir ‘šis saits’?

  27. rolix Says:

    Nē nu rakst ir skaists visu paskaidro, bet aizmirsi uzrakstīt saitu, es neredzu URL, kā es varu zinat vai stradā vai nē ja nēsi uzrakstijis saita nosaukumu! D:

  28. ilmeta Says:

    Piesakos uz listi kā minēts tekstā.

  29. Simply Says:

    Nekas nav aizmirsts, saites tika izņemtas. Šobrīd rakstā minētā playliste vairs nav aktuāla, jo nedarbojas. Tagad ir nedaudz citādāks veids kā skatīties IPTV 🙂

  30. viesturs Says:

    hei simply mainamies es tew iedoshu vienu IP TV playeri un tu man to IPTV
    Ok 🙂

  31. Odijs Says:

    Simply kur es varu shito visu dabuut? Te nav iespejams noladet neko 😦

  32. Simply Says:

    Varu parādīt tikai virzienu – http://borpas.info/iptvplayer

    Pārējo taču izdomāsiet paši 🙂

  33. pikaps Says:

    klau simply! kā ar to http://borpas.info/iptvplayer sanāk ka tikai baltikom kanālus var skatīties? citus provaiderus man negrib rādīt…

  34. bulimic16 Says:

    eu. man ir IPTV bet man ir tikai četri Latvijas kanāli.. pārējie ir krievu un divi amerikāņu.
    kā var dabūt vairāk kanālus?!
    un kāda ir parole?!!

  35. Major Lazer « dziiviite jeb Skats uz pasauli Says:

    […] paroli, jo saites tajā jau labu laiku ir bezvērtīgas. Tā vietā iesaku izlasīt šī raksta […]

  36. LIVETIME.LV Says:

    Тут Более 100 ТВ Каналов – http://www.livetime.lv

  37. Errōr Says:

    Lv kanālus par welti war lupīt.?

  38. Krists Says:

    vai es vieniigais neredzu kadu linku uz kadiem kanaliem???

  39. M Says:

    Vai serveru turētāji varētu uztaisīt skatīšanos ar kādu no p2p streaming protokoliem, piem., http://www.veetle.com. Tādā veidā serverim nevajēdzu bezgalīgi ātru pieslēgumu, kas atkarīgs no skatītāju skaita. Nebūtu arī pārslodze provaideru savstarpējos tīklu savienojumos, jo p2p protokls ņem labāko no visiem skatītgribētājiem.

    šeit saraksts ar citiem p2p softiem un kanāliem:
    http://www.myp2p.eu/software.php?part=software

  40. Martins Turlajs Says:

    Vai visa šī štelle vēl ir aktuāla, vai tomēr aizgājusi nebūtībā? 😕

  41. vsevTV.ru Says:

    Смотреть онлайн телевидение – http://www.vsevtv.ru

  42. Viktor Says:

    Uzrakstiet ludzu m3u sajti please, uz latvesim kanalam.

Komentēt