Tautas balss: ekstrasensi

by
Andra Kiviča bilde

Andra Kiviča bilde

Tā kā klasisko televīziju neskatos (TV kanālus), tad nezinu, kas un kā. Šodien man pastāstīja, ka Rolands Tiltiņš palīdzējis atrast kādu noslepkavotu meiteni, un, ka Tautas Balss vispār pagājušo nedēļu par ekstrasensiem maluši nepārtraukti. Tāds jauns, populārs jājamzirdziņš 🙂 Domāju, ka gan jau kārtējais Latvijas šovs ar balsošanu pa telefonu un dziedāšanu, dejošanu un tā tālāk. Tomēr Rolands Tiltiņš bija pietiekami zināms dziednieks, lai pameklētu šī raidījuma ierakstus. Un atradu, noskatījos. Teikšu, ka bija interesanti, neliekas, ka iestudēts. Vienīgi sievietes, kas piedalās stāsta par savām spējām, bet lielākai daļai no viņām nekas prātīgs nesanāk; večiem toties sanāk riktīgi labi!

Krievijai jau šāds raidījums bija (lai gan tur par iestudēšanu un pārspīlēšanu varētu diskutēt), tagad arī Latvijai savs, labāks. Lai nu kā – šo iesaku! Pievienoju saiti, kur var noskatīties lielāko daļu šo raidījumu. Īpaši patika par lapsu Blēdi, avīžu rakstiem un dainu skapi. Meklējiet šeit. Zem video ir saites uz pārējiem.

Un ko par ekstrasensiem un dziedniekiem domā tu? Ja nav grūti – atstāj komentāru.

P.S. Tautas balsij var sekot draugiem.lv runā.

Birkas: , ,

12 komentāri to “Tautas balss: ekstrasensi”

  1. Ieva Says:

    Cik zinu, tad cilvēki dziedniekiem vispār maz tic.Es arī neticēju – līdz mirklim, kad pašas pieredze, saistībā ar dziedniekiem, parādīja neticamas lietas. Un šoreiz varu pieminēt vienīgi Tiltiņu – viņš IR cilvēks ar dotībām šajā jomā, nevis vienkārši šī vārda “dziednieks” valkātājs.

    Kā saka – kamēr pats nebūsi izmēģināji – nezināsi, ko tas nozīmē!

    Bet krievijas raidījums “Ekstrasensu cīņas” mani biedē – pārāk uzspēlēts viss, kaut gan redzēju viņu 1x tikai.
    Takā latviešu šie tv raidījumi kā visas eirovīzijas, dejo ar zvaigzni utt man pilnīgi neintersē, tad nevar spriest par šo latviešu jauno – ekstrasensu- raidījumu. Kau gan – zinot, ka latvieši arī mēdz izteikti iestudēt savas pārraides, tad pagaidām liekas, ka nekas labs tur nevarētu būt. Jo vispār – viss ir normāli un labi, bet līdzko sāk raidīt pa tv, tad manās acīs tam zūd vērtība, jo televīzijā nekad nebūs reāli un dabiski attēlots-viņi nevar atļauties kļūdas utt. Man pietiek, ka ticu Rolanda Tiltiņa dotībām.Neliekas normāli, ka to visu vēl rāda pa Tv.

  2. Agnija Says:

    Vai, vai. Es uzskatu, ka tikai tas, cik ļoti pats tici dziednieciskām lietām, nosaka to, vai tu izārstēsies vai nē. Domu spēks, ne dziednieka spējas. Cik esmu bijusi pie dziedniekiem, man viņi likušies krāpnieki un derdzīgi muļķi, kas vairāk domā par to, kā viņa vicināšanās ar rokām, svecēm un tamlīdzīgiem krāmiem izskatās no malas. Bet, protams, var būt arī izņēmumi.
    Ekstrasensi? Jā, pieņemu, ka ir cilvēki, kas spēj noteikt kaut kā atrašanās vietu (izgaiņāt mākoņus 😀 ) un darīt visādas trakas lietas, kas nav saistītas ar citu cilvēku veselību.
    Par Rolandu Tiltiņu neko nezinu, paskatīšos. Bet vispār man liekas, ka Latvijā lielākoties ir tikai lēti atdarinājumi un viltojumi. Paskatīšos latviešu ekstrasensu cīņas, varbūt pat mainīšu domas (kaut gan špikojums tas jau ir).

  3. Simply Says:

    Sākumā noskaties video, tad muldi!

  4. Magnijs Says:

    Pagaidi, ļauj man muldēt, neko neredzot! 😛

  5. Magnijs Says:

    Tā jau domāju, ka kaut ko aizmirsu pateikt –
    Tu prasīji “Un ko par ekstrasensiem un dziedniekiem domā tu?”
    Es pateicu, ko domāju.
    Tas nozīmē, ka pats uzprasījies un manu viedokli. Ja kaut kas nepatīk, aizej nošauties vai izdari ko tikpat sabiedrībai noderīgu.

  6. Simply Says:

    Nesāc. Tev nav izredžu.

  7. Magnijs Says:

    Ko nesākt? Runāt vai braukt Tev augumā?
    Vai arī šeit darbojas princips – kas man nepiekrīt, tas ir pret mani? 😀
    Cepums Tev – uzkriti man visnelāgākajā dienā. Tagad klusē.

  8. Simply Says:

    Tak ej uz upi, ko tu te centies citus nopāļāt līdz savam līmenim?

  9. Magnijs Says:

    Līdz kādam līmenim? Populāro vai nepopulāro? :D:D

  10. Sakarsušajiem prātiem par Seno Maiju kalendāru « dziiviite jeb Skats uz pasauli Says:

    […] Iepriekš rakstīju par šo. […]

  11. joprojām - aģents kāronkuls :) Says:

    Es lasu internetā un brīnos! Cik gan daudzi ir trāpījušies uz šarlatāniem un *pseido dziedniekiem…

    *pēc manas klasifikācijas pseido dziednieks -tumsas darbinieks, maģija, zīlēšana utml.

    Bet vispārībā jau “tāds tādu atrod atbilstoši karmiskajai [arī [iepriekšējo dzīvju ] energētikai. Es pat mauku atradu rīgā, vienīgo normālo un sakarīgo, kas tevi neapzog, prom nedzen, ar prātu viss kārtībā, kas ir izcili rets gadījums.

    Mans sākums bija tāds pats kā daudziem…trāpījās tikai ,nepareizie cilvēki…bet 7. jau bija pareizais un nākamie tikai pareizie.
    Tā kā ar pieredzi var tikt arī pie pareizajiem. Tagad viņus atšķiru.

    p.s. ekstrasensu cīņas neskatos, jo -ābežnieku līmenī viņi ir. Kaut kā viņiem ar tām spējām pašvaki… Un man ir ar ko salīdzināt!

  12. Gita Says:

    Mani arī R.T.pārsteidza, tagad ticu ekstrasensu spējām!

Komentēt